Tuossa vierellä on siis Edward Cullen, josta tämä blogi kertoo Twilightin lisäksi. Suurin osa on kopioitu yleensä sivustolta twilightguide.com . Tästä pojasta(ko?) tämä blogi kertoo. Jos siis pidät niin luepas lisää!
Eli:
Edward Cullen on Forksissa asuva vampyyri, jolla on neljä "sisarusta". He esittävät Cullenien (Carlislen ja Esmen) ottolapsia. Monet eivät pidä heistä, koska he ovat eristäytyneitä evätkä puhu muille. Alice, Rosalie, Jasper ja Emmet ovat Edwardin lisäksi noita "ottolapsia". Vampyyreillä on myöskin jokin voima; jokaisella on täysin uniikki ja erilainen. Edwardilla on kyky lukea ajatuksia, Alice taas näkee tulevaisuuteen, Rosalie säilytti jääräpäisyytensä, Emmet voimakkuutensa, ja Jasperilla on kyky hallita ihmisten ja muiden olentojen tunteita. Carlisle on säilyttänyt epäitsekkyytensä ja Esme äidillisyytensä. Muita tunnettuja vampyyrejä ja voimia on Aro (volturi), hän näkee koko ihmisen elämän koskettamalla tätä ja Jane (Volturi), katsomalla jotakuta tämä tuntee sietämätöntä kipua. Voltureita on myös lisää, mutta tuossa n46 tärkeimmät. Niistä sitten lisää Volturit kirjoituksessa.
Tuossa vielä nuo kaikki Cullenin perheen jäsenet:
Emmet (vas.) Rosalie (Emmetin vieressä) Esme (rosalien vieressä) Edward (keskellä) Carlisle (Edwardin vieressä) Alice (Carlislen vieressä) ja Jasper (oik.)